dilluns, 22 de març del 2010

mitja Maresme

Doncs bé, com ja he dit en el comentari anterior, la mitja del Maresme és un conjunt (suma) de moltes i variades sensacions, tant de bones com de molt dolentes.
Els moments previs van ser bons, tant per les sensacions que tenia com per el grup de gent coneguda que et vas trobant i vas saludant, fet que sempre agrada.
La cursa en si de bon principi ja va ser ràpida, als primers kms van ser els determinants per arrisca-se o no amb el ritme.
Com que a l'anada a Santa Susanna hi havia aire en contra vaig decidir arrisca-me i adjuntar-me a un grup de corredors que anàven, potser ràpid pel que en un principi havia pensat, però que em facilitarien les coses per batre la resistència de l'aire.
Per tant, durant aquests kms, tot i anar a resguard de l'aire, el ritme era exigent pels entrenaments i pel tipus de treball que havia realitzat fins aleshores.
L'objectiu en aquells moments era mantenir-me en el grup fins al gir i la tornada cap a Calella. Així ho vaig fer, per tant ja tenia un objectiu assolit.
A la tornada, a partir del km 14 aprox, la cursa ja la vaig fer en solitari, adquirint sensacions gens agradables a la panxa fins al punt que vaig haver de parar passat el km 15 per descarregar.
En aquest moments penses que has anat massa ràpid i que el rime exigent t'ha passat factura, però aquesta no és tota la realitat ja que vania condicionat per una calçotada el dia anterior, i sabent com sóc jo, la mesura no anava al meu favor.
Al final la marca va fer que com a mínim quedès satisfet per haver portat un ritme alt durant força kms, però si hem donen a escollir, prefereixo fer 1 h 30', que no pas aquesta marca i passar males estones durant i després de la cursa.
Els números de la cursa són els següents:
km 0 - 2 : 7'01" 162 ppm
km 2 - 4 : 7'08" 170 ppm
km 4 - 6 : 7'11" 170 ppm
km 6 - 8 : 7'01" 170 ppm
km 8 - 10 : 7'17" 169 ppm
km 10 - 12 : 7'19" 169 ppm
km 12 - 14 : 7'12" 171 ppm
km 14 - 16 : 7'29" 169 ppm
km 16 - 18 : 6' 54" 168 ppm
km 18 - 21 i més : 12' i pico 167 ppm