dilluns, 20 de juliol del 2009

Altriman (Half)

Una competició més a la butxaca. No una competció més, sino tot un triatló (1,9-90-21) en un paratge idíl.lic i amb un temps que en el nostre cas (a diferència dels que van competir el dissabte) va ser d'allò més favorable.
La competició va començar en una aigua freda, però qu amb neopré estava dallò més bé.
Els 1900 metres que marcava el recorregut el vaig gaudir com poques vegades, ja que ja de bon inici vaig situar-me a les posicions capdavanteres, essent conscient, i motivant-me per aquest fet. Al final vaig sortir en una 4a. posició que em savia a triomf.
La bici, en un circuit que vàrem reconèixer (amb cotxe) el dia anterior amb en Lluis, va estar marcada per una primera volta pletòrica i assolint la 3a posició i una segona volta on el cansament ja va començar a fer ate de presència i on vaig perdre 4 posicions, vaixant a córrer en 7è. A l'últim tram de bici vaig notar com les cames es tensionàven en excès fins al punt que estàven en el llindar d'una temuda "rampa", però amb una petit canvi de postura i un relaxament al tros final vaig evitar-ho.
El córrer, sense cap mena de dubte, fent evident la manca de kms i l'excès d'esforç de la bici. Quan vaig posar-me a córrer, ja de bon principi vaig veure que l'únic objectiu desde llavors seria acabar la cursa, sense parar de córrer (excepte als avituallaments).
Després d'uns moments de crisi total, en inicar la segona volta, al final vaig seguir el que em deia el cor, que no parés i que tenia ganes de seguir treballant per arribar a meta. Les cames, en canvi, eren les que no em permetien anar més ràpid.
Al final després de 4 hores 49 minuts assolint la 13a. posició la competició i el patiment el vaig veure d'una altra manera.