dissabte, 7 de març del 2009

Capítol 4 (agraïments)

Un parèntesi d'agraïments.
Dedico aquest resultat, és a dir, hores i hores de temps, multitud de vivències, mil.lers de batecs del meu cor, a tothom que en els bons, els normals i els mals moments ha tingut la paciència d'estar al meu costat.
En especial al club de fans (mon pare i ma mare) i a ma germana & family que a l'hora van fer de suport logístic el mateix dia de la Marató. Remarco la paciència que s'ha de tenir i el suport incondicional que he tingut i en el que em sento inmers al seu costat.
A la resta de la familia per preguntar i reconèixer l'esforç realitzat.
A l'Ana, que amb la seva paciència i el seu positivisme m'ha fet canviar la manera de veure i sentir les coses. A la familia de l'Ana, ara també meva.
Als companys de les batalles en els entrenaments, l'Ana, en Josep M, Enric, Siquem, ... , Luis, Jaume, Luis, Carlos ...
El companys de curses, a l'hora amistats amb ànima esportiva.
Als qui es posen a les meves ordres, Jordi, Lluis, Siquem, Ana, Jaume, Elena, Sandra ...
En definitiva, a tot aquell que en un moment o altre ha coïncidit temporalment i espacialment amb una idea relacionada amb l'esport, la competició i el gaudir d'ella.
Finalment un dels agraïments més profunds cap a la meva àvia, omnipresent al llarg de les maratons que he realitzat anteriorment i a les que realitzaré al llarg de la meva vida esportiva (sempre), la qual es mereix un record a cada segon d'esforç.