dimecres, 17 de desembre del 2008

entrenament de bici?

Ahir dimarts tot i que la intenció era anar a la piscina al migdia, se'm va presentar l'ocasió de fer-ho més aviat i així que de bon matí ja era a la piscina i més o menys a les 7 i poc em vaig posar a nedar fent 2 x 1000 crol cómodes i 1000 variats, treballant la tècnica i els estils.
Per la tarda sessió de gim per treballar la força de cames.
Fent el sopar vaig parlar via telefònica amb en Jaume per parlar del tema bici (si ja la tenia i si sortiria en bici el cap de setmana) i vàrem quedar que en principi sortiriem el dissabte a primera hora per estrenar la bici que si no falla res la aniré a buscar el divendres.
Avui de moment no estic en condicions d'entrenar, i de fet no se si ho arribaré a fer, de totes maneres espero poder anar a córrer a última hora de la tarda-vespre, tot i que si no hi vaig serà el dia de descans de la setmana.