diumenge, 14 de desembre del 2008

cap de setmana de recuperació ( ? )

Tot i ser dissabte, no disposo de tot el dia per entrenar per tant m'he de plantejar fer els entrenaments seguits, en el cas d'ahir, gim i piscina.
Aquest cap de setmana serà de poca intensitat i per això ahir dissabte ja vaig fer el gin i la natació amb un punt de descans.
El gim va ser molt suau ja que vaig treballar tot els grups de manera que no vaig carregar musculament, d tronc i braços ja vaig treballar de forma més intensa durant la sessió de gim d'entre setmana i de cames, només vaig recordatori pels músculs de les màquines de gim, ja que el treball de força el realitzaré mitjançant canvi de terreny en rodatges i/o entrenaments específics de córrer.
A la piscina vaig fer 2600 de la següent manera: 500 crol + 500 variats + 6x200 pull d/15" (a 2'55" aprox) + 200 p + 200 tècnica.
Avui diumenge, dintre d'una hora i pico sortiré a fer un rodatge d'hora acabant amb un treball de pujades d'uns 50 metres aprox. Realitzaré 12, descansant la baixada a trote i finalitzant amb tècnica i rectes en pla.