dimarts, 11 de març del 2008

ja no recordava el que era

Eren les 7:02 del matí, el cel ja no era de color negre, i que res millor que córrer per començar el dia amb bon peu.
Avuí amb l'Èric i en Manel, l'Èric ens ha deixat als 15' per fer unes sèries de 400, és un crack. En Manel i jo hem seguit rodant, i xerrant xerrant hem anat augmentant el ritme, ens hem anat engrescant, bé, s'ha anat engrescant ell, jo anava remolc. Mentres parlàvem ens hem preguntat que podriem fer, ell només volia rodar, i jo tenia ganes d'apretar una mica.
En definitiva; ell a rodat, al final ràpid, jo m'he posat a la pista a fer 2 km algo ràpids i fent-los una mica progressius. El primer 400 a 1'24", quan he mirat el rellotge, he pensat que ja anava bé, i que procuraria no baixar el ritme. Així ha estat, el km1 a 3'27" i el km 2 a 3'25". No ha estat gran cosa, però ja no recordava el que era anar una mica ràpid. De mica en mica anirem agafant els ritmes ràpids, ja sigui en competicions com en entrenaments.
Quan he arribat a casa, obro el mail i notícia d'en Siquem, la inscripció a Ekiden per relleus ja està feta! Serà un dia de gresca.
Demà descans.