diumenge, 13 de maig del 2012

ciclisme

Les tres últimes curses que he fet han estat de ciclisme. Divendres de la setmana passada crono de 10 km, dissabte de la setmana passada ruta de 85 km i avui diumenge cicloturista de 95 kms.
Respecte a la crono de la setmana passada poca cosa a dir, és una especialitat que no domino i que no puc defensar gaire amb la tipologia d'entrenaments a la que estic acostumat.
La ruta va anar d'una altra manera ja que tot i tenir les cames carregades d'una setmana estranya i de la crono el context i el grup em resultava més familiar. Això si, en una cursa com aquesta i com va passar l'any passat a Salou, el de menys és el resultat i el que importa és el fet de competir en una cursa ciclista amb una mica de cara i ulls.
Avui a Remences ha estat una caixa de sorpreses. Tot i sortir en una teòrica 2a sortida i haver d'avançar a un pilot de més de 1500 ciclistes m'he he treballat bé l'aproximació al primer port i entre la pujada a aquest i l'aproximació a 2n port he pogut agafar i un bon grup que m'ha servit per estar al "capdavant" (el 20è) a l'arribada de la classificació de la ruta curta.
La sorpresa ha estat en primer lloc el temps, que ha estat 5' més ràpid que l'any anterior i en segon lloc ha estat la posició general, el 20è. Que no està gens malament després d'unes setmanes de pocs entrenaments i de desgast psicològic que m'ha portat a haver de prendre la decisió de fer una parada a les competicions i als entrenaments.