dissabte, 17 de març del 2012

mitja de Cambrils

La mitja de Cambrils ja queda molt lluny, però el resultat mereix un mínim comentari.
De baixada cap a Cambrils el discurs era defensiu, és a dir, prudent pel que fa al resultat (marca) que faria i que estaria capacitat de fer sense excedir-se a nivell físic. El que se era segur, és el fet d'iniciar la cursa de forma relaxada i sense cap tipus de guió preestablert.
Després d'un escalfament molt suau i just per entrar una mica en calor, la sortida va ser còmode i sense aglomeracions, que sempre és d'agrair.
De mica en mica tothom es va anar col·locant al seu lloc, jo també i vaig agafar un ritme de creuer que vaig poder mantenir fins ben bé al km 15. Això si, a partir del km 12 aproximadament vaig haver d'esforçar-me més per mantenir el ritme sostingut. A partir del ja comentat km 15 vaig disminuir la velocitat uns 5 segons per km i al final més, ja que la velocitat era excessiva, tant pels entrenaments fets fins el moment com pels entrenaments generals en aquestes últimes setmanes d'esdeveniments esportius de desgast.
Al final una marca de 1 hora 16 minuts i 54 segons em va sorprendre gratament i va fer esvair el cansament i fatiga muscular acumulada. I si de rebot hi ha un Campionat de Catalunya Universitari de mitja marató pel mig millor, ja que vaig poder assolir el tercer graó del podi, tot i no poder quedar-me per recollir el trofeu.
Avui és dissabte, i demà diumenge, per tant ja tenim una nova cita esportiva a tocar. En aquest cas és la Brevet de 200 de Granollers, esdeveniment d'inscripció d'última hora. A veure com responc a la acumulació de km en una mateixa jornada.