diumenge, 3 d’abril del 2011

dos dies interessants

Aquests dos dies del cap de setmana han estat interessants pel que fa als entrenaments que he realitzat. Només un per dia, però de prou qualitat com per no necessitar més.
Ahir dissabte vaig sortir sense rumb a rodar, amb la intenció de córrer una hora i mitja aproximadament. Els primers minuts els vaig fer arran de platja però després baix enfilar-me cap a les muntanyes i els desnivells que hi ha prop de casa, per variar una mica. Al final vaig córrer tot una mitja marató 21,12 km en 1 h 33'. No està malament la marca, i més si tenim en compte que vaig fer força desnivell.
Avui l'entrenament era de bici. Hem quedat en Lluis i jo a Arenys, on tots dos ja portàvem 30 kms i ens hem posat a fer N-II amunt i avall, amunt i avall. Al final un bon entrenament de 132 kms amb algun moment d'inspiració i força estona còmodes-ritme acoplats a la fletxa.
Ara a descansar físicament, per poder rendir a nivell psicològic.