dijous, 21 de febrer del 2008

avui ja em sento "realitzat"

Dimarts un mal dia, dimecres pitjor encara, sense entrenar i desmotivat per tot una mica (de moment no entraré en detalls).
Dijous, dia que acostuma a ser dur, però aquest en concret, tal com han anat passant les hores, m'he anat trobant algo millor, psicològicament i físicament.
Matí: un petit escalfament i un 800 a ritmillo, és a dir: 2'20". Pur tràmit tenint en compte les circumstàncies.
Tarda-vespre: Rodatge de 45' amb en Toni i en Manel, on per variar, hem estat parlant de les nostres coses. No cal que digui quines, ja us ho podeu imaginar.Un cop m'han abandonat, havia d'allargar l'entrenament treballant ritme. Això s'ha traduit en 6 km passant els 2 kms amb 7'50"; els següents 2 kms amb 7'42" i els últims 2 kms amb 7'40", finalitzant amb 5' trote per gespa.
Els entrenaments que estic fent par a preparar la marató ja els he fet, ara només queda mantenir el nivell assolit, ho faig d'una manera flexible sense presions ni una estricta planificació. Ja serem més estrictes a partir de juliol. De moment les circumstàncies de la vida no permeten fer gran cosa més.
Tot i això, encara puc estar content per poder entrenar més del que em pensava, amb l'atreviment de fer la marató de bcn. La intenció és estar per sota de les 3 hores. Considero que és una marca viable, tenint en compte tot el que he fet, sense deixar de banda els dubtes que sorgeixen en dies de "bajón".
Per als curiosos, el meu bateig en marató va ser fa dos anys, fent 2h50' amb un mur infranquejable al km 30. Un any més tard, amb més kms a les cames, vaig fer 2h45', el mur va aparèixer al km 34, encara que no va ser tant vertical com l'any anterior, el pas de la mitja en aquest cas va ser 1h21'30" aproximadament.
Demà 60' trote cómode, en principi.